Isoflex Topas L 32 syntetyczny smar niskotemperaturowy.
Isoflex Topas L 32 i L 32 N to smary do pracy w temperaturze o ekstremalnie niskich wartościach.
Smary te składają się z syntetycznego oleju węglowodorowego i
specjalnego mydła litowego. Smary Isoflex Topas L 32 i L 32 N są odporne na starzenie i
utlenianie się, charakteryzują się dobrą ochroną przed korozją i odpornością na działanie
wody. Dzięki indykatorowi UV, można kontrolować w podczerwieni nanoszenie bardzo cienkiej
warstewki smaru, co zapewnia wysoką jakość smarowania.
Zalety zastosowania:
– Spełnienie wymogu OEM (Original Equipment Manufacturer) pracy w temperaturze
minimalnej od -40°C.
– Zapewnienie długookresowego skutecznego smarowania dzięki dużej odporności na korozję,
starzenie się i utlenianie.
– Smar stosowany w przemyśle motoryzacyjnym od wielu lat (wyspecyfikowany i dopuszczony
przez większość producentów samochodów i dostawców dla przemysłu motoryzacyjnego
na całym świecie.
Zastosowanie:
Isoflex Topas L 32 i L 32 N przeznaczony jest w szczególności do smarowania małych przekładni
stosowanych w pojazdach samochodowych, mechanizmów pozycjonujących z napędem
elektrycznym i manualnym, np. w mechanizmach podnoszenia i opuszczania szyb samochodowych,
dachów samochodowych, przestawiania foteli, w kolumnach kierownicy, w reflektorach i
klapach wentylacyjnych.
Oba smary są dopuszczone do stosowania w przemyśle motoryzacyjnym przez znaczących
producentów samochodów.
Innymi obszarami zastosowania są:
– Prowadnice ślizgowe, cięgna Bowdena, zamki drzwi
– Łożyska toczne w małych silnikach, wentylatorach, pompach
– Wieńce kół zębatych z tworzyw sztucznych (np. POM, PA i PE) oraz w skojarzeniu tworzywo sztuczne/stal.
Isoflex Topas L 32 i L 32 N to smary do pracy w temperaturze o ekstremalnie niskich wartościach.
Smary te składają się z syntetycznego oleju węglowodorowego i
specjalnego mydła litowego. Smary Isoflex Topas L 32 i L 32 N są odporne na starzenie i
utlenianie się, charakteryzują się dobrą ochroną przed korozją i odpornością na działanie
wody. Dzięki indykatorowi UV, można kontrolować w podczerwieni nanoszenie bardzo cienkiej
warstewki smaru, co zapewnia wysoką jakość smarowania.
Zalety zastosowania:
– Spełnienie wymogu OEM (Original Equipment Manufacturer) pracy w temperaturze
minimalnej od -40°C.
– Zapewnienie długookresowego skutecznego smarowania dzięki dużej odporności na korozję,
starzenie się i utlenianie.
– Smar stosowany w przemyśle motoryzacyjnym od wielu lat (wyspecyfikowany i dopuszczony
przez większość producentów samochodów i dostawców dla przemysłu motoryzacyjnego
na całym świecie.
Zastosowanie:
Isoflex Topas L 32 i L 32 N przeznaczony jest w szczególności do smarowania małych przekładni
stosowanych w pojazdach samochodowych, mechanizmów pozycjonujących z napędem
elektrycznym i manualnym, np. w mechanizmach podnoszenia i opuszczania szyb samochodowych,
dachów samochodowych, przestawiania foteli, w kolumnach kierownicy, w reflektorach i
klapach wentylacyjnych.
Oba smary są dopuszczone do stosowania w przemyśle motoryzacyjnym przez znaczących
producentów samochodów.
Innymi obszarami zastosowania są:
– Prowadnice ślizgowe, cięgna Bowdena, zamki drzwi
– Łożyska toczne w małych silnikach, wentylatorach, pompach
– Wieńce kół zębatych z tworzyw sztucznych (np. POM, PA i PE) oraz w skojarzeniu tworzywo sztuczne/stal.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: