Isoflex Topas L 32 syntetyczny smar niskotemperaturowy.
Isoflex Topas L 32 i L 32 N to smary do pracy w temperaturze o ekstremalnie niskich wartościach.
Smary te składają się z syntetycznego oleju węglowodorowego i
specjalnego mydła litowego. Smary Isoflex Topas L 32 i L 32 N są odporne na starzenie i
utlenianie się, charakteryzują się dobrą ochroną przed korozją i odpornością na działanie
wody. Dzięki indykatorowi UV, można kontrolować w podczerwieni nanoszenie bardzo cienkiej
warstewki smaru, co zapewnia wysoką jakość smarowania.
Zalety zastosowania:
– Spełnienie wymogu OEM (Original Equipment Manufacturer) pracy w temperaturze
minimalnej od -40°C.
– Zapewnienie długookresowego skutecznego smarowania dzięki dużej odporności na korozję,
starzenie się i utlenianie.
– Smar stosowany w przemyśle motoryzacyjnym od wielu lat (wyspecyfikowany i dopuszczony
przez większość producentów samochodów i dostawców dla przemysłu motoryzacyjnego
na całym świecie.
Zastosowanie:
Isoflex Topas L 32 i L 32 N przeznaczony jest w szczególności do smarowania małych przekładni
stosowanych w pojazdach samochodowych, mechanizmów pozycjonujących z napędem
elektrycznym i manualnym, np. w mechanizmach podnoszenia i opuszczania szyb samochodowych,
dachów samochodowych, przestawiania foteli, w kolumnach kierownicy, w reflektorach i
klapach wentylacyjnych.
Oba smary są dopuszczone do stosowania w przemyśle motoryzacyjnym przez znaczących
producentów samochodów.
Innymi obszarami zastosowania są:
– Prowadnice ślizgowe, cięgna Bowdena, zamki drzwi
– Łożyska toczne w małych silnikach, wentylatorach, pompach
– Wieńce kół zębatych z tworzyw sztucznych (np. POM, PA i PE) oraz w skojarzeniu tworzywo sztuczne/stal.
Isoflex Topas L 32 i L 32 N to smary do pracy w temperaturze o ekstremalnie niskich wartościach.
Smary te składają się z syntetycznego oleju węglowodorowego i
specjalnego mydła litowego. Smary Isoflex Topas L 32 i L 32 N są odporne na starzenie i
utlenianie się, charakteryzują się dobrą ochroną przed korozją i odpornością na działanie
wody. Dzięki indykatorowi UV, można kontrolować w podczerwieni nanoszenie bardzo cienkiej
warstewki smaru, co zapewnia wysoką jakość smarowania.
Zalety zastosowania:
– Spełnienie wymogu OEM (Original Equipment Manufacturer) pracy w temperaturze
minimalnej od -40°C.
– Zapewnienie długookresowego skutecznego smarowania dzięki dużej odporności na korozję,
starzenie się i utlenianie.
– Smar stosowany w przemyśle motoryzacyjnym od wielu lat (wyspecyfikowany i dopuszczony
przez większość producentów samochodów i dostawców dla przemysłu motoryzacyjnego
na całym świecie.
Zastosowanie:
Isoflex Topas L 32 i L 32 N przeznaczony jest w szczególności do smarowania małych przekładni
stosowanych w pojazdach samochodowych, mechanizmów pozycjonujących z napędem
elektrycznym i manualnym, np. w mechanizmach podnoszenia i opuszczania szyb samochodowych,
dachów samochodowych, przestawiania foteli, w kolumnach kierownicy, w reflektorach i
klapach wentylacyjnych.
Oba smary są dopuszczone do stosowania w przemyśle motoryzacyjnym przez znaczących
producentów samochodów.
Innymi obszarami zastosowania są:
– Prowadnice ślizgowe, cięgna Bowdena, zamki drzwi
– Łożyska toczne w małych silnikach, wentylatorach, pompach
– Wieńce kół zębatych z tworzyw sztucznych (np. POM, PA i PE) oraz w skojarzeniu tworzywo sztuczne/stal.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Dane kontaktowe producenta
KLUBER LUBRICATION
Dane kontaktowe do osoby odpowiedzialnej w EU
Zobacz także: