...jest pusty
Infolinia techniczna
Doradztwo techniczne:
godz. 8-20
tel. 604 55 09 69
______________________________
Netto: 2 001,85 zł 1 961,81 zł
Brutto:2 462,28 zł 2 413,03 zł
Brutto:
Molykote D 321 R smar suchy.
Molykote D 321 R długotrwały wysokotemperaturowy suchy smar utwardzany w powietrzu
na bazie dwusiarczku molibdenu (19%) i grafitu (4,9%) oraz smarów stałych, rozpuszczalników i spoiwa.
Zalety zastosowania:
Molykote D-321 R Anti-Friction Coating to suchy smar stosowany w przemyśle do konserwacji
części ruchomych przez działy utrzymania ruchu. Przy pokryciu powierzchni na grubość około 20μm
działa skutecznie jako smar stały. Bardzo efektywnie działa jako smar do łańcucha pracującego
w silnym zapyleniu i wysokiej temperaturze
Zastosowanie:
D-321 R stosuje się do kombinacji metal/metal, metal/guma, metal/elastomery w zakresie
umiarkowanych prędkościach i przy wysokich temperaturach.
Nadaje się do stałego smarowania wysoko obciążonych prowadnic o niskich prędkościach ślizgowych,
ruchów oscylujących lub pracy przerywanej.
Usprawnia proces szlifowania, nadaje się do smarowania w wysokiej próżni i w ekstremalnych
temperaturach, został z powodzeniem stosowany do śrub głowic obrotowych i oscylacyjnych.
-Stosowany do mechanizmów ruchomych części samochodowych, przełączników wysokiego napięcia,
wysoko obciążonych przekładni i kół zębatych, smarowania awaryjnego dla części wirników turbin
wiatrowych.
-Powszechnie stosowany do smarowania uszczelek autoklawów.
-Szpilki gwintowane w cylindrach silników, prowadnice w tosterach, opiekaczach, lusterka samochodowe,
autoklawy, silnie obciążone przekładnie zębate, suche smarowanie na rozruchu wysoko obciążonych
przekładni.
Molykote D 321 R długotrwały wysokotemperaturowy suchy smar utwardzany w powietrzu
na bazie dwusiarczku molibdenu (19%) i grafitu (4,9%) oraz smarów stałych, rozpuszczalników i spoiwa.
Zalety zastosowania:
Molykote D-321 R Anti-Friction Coating to suchy smar stosowany w przemyśle do konserwacji
części ruchomych przez działy utrzymania ruchu. Przy pokryciu powierzchni na grubość około 20μm
działa skutecznie jako smar stały. Bardzo efektywnie działa jako smar do łańcucha pracującego
w silnym zapyleniu i wysokiej temperaturze
Zastosowanie:
D-321 R stosuje się do kombinacji metal/metal, metal/guma, metal/elastomery w zakresie
umiarkowanych prędkościach i przy wysokich temperaturach.
Nadaje się do stałego smarowania wysoko obciążonych prowadnic o niskich prędkościach ślizgowych,
ruchów oscylujących lub pracy przerywanej.
Usprawnia proces szlifowania, nadaje się do smarowania w wysokiej próżni i w ekstremalnych
temperaturach, został z powodzeniem stosowany do śrub głowic obrotowych i oscylacyjnych.
-Stosowany do mechanizmów ruchomych części samochodowych, przełączników wysokiego napięcia,
wysoko obciążonych przekładni i kół zębatych, smarowania awaryjnego dla części wirników turbin
wiatrowych.
-Powszechnie stosowany do smarowania uszczelek autoklawów.
-Szpilki gwintowane w cylindrach silników, prowadnice w tosterach, opiekaczach, lusterka samochodowe,
autoklawy, silnie obciążone przekładnie zębate, suche smarowanie na rozruchu wysoko obciążonych
przekładni.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.