...jest pusty
Klubersynth GHE 6-100 syntetyczny olej przekładniowy i olej pracujący w obiegu zamkniętym.
Oleje Klubersynth GHE 6 to oleje przekładniowe pracujące w obiegu zamkniętym produkowane
na bazie poliglikoli, o wyjątkowej odporności na starzenie i utlenianie oraz charakteryzujące się
wysoką odpornością na obciążenia niszczące. Jako produkty na bazie oleju poliglikolowego, oleje
Klubersynth GHE 6 cechują się doskonałą charakterystyką lepkościowo-temperaturową i
wysokotemperaturową.
Oleje Klubersynth GHE 6 opracowano specjalnie z przeznaczeniem do smarowania przekładni
zębatych czołowych, stożkowych, przekładni obiegowych oraz ślimakowych. Oleje GHE 6 są
stosowane również do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz wszelkich typów układów
sprzężonych kół zębatych.
Oleje Klubersynth GHE 6 są stosowane do smarowania zanurzeniowego, zanurzeniowo-obiegowego
lub wtryskowego.
Oleje Klubersynth GHE 6 są olejami niemieszalnymi z olejami mineralnymi i węglowodorami syntetycznymi.
Przed zmianą oleju należy oczyścić poszczególne punkty smarowania oraz przepłukać instalacje
smarowania olejem Klubersynth GHE 6.
Oleje Klubersynth GHE 6 pozostają obojętne w stosunku do wszystkich metali nieżelaznych.
W przypadku, gdy powierzchnie styku elementów konstrukcji wykonanych z aluminium lub jego
stopów narażone są na obciążenia dynamiczne może dochodzić do ich szybszego zużycia.
W razie potrzeby należy wykonać próby wstępne.
Zalety zastosowania:
Syntetyczne oleje przekładniowe Klubersynth GHE 6 zapewniają znacznie dłuższą żywotność
urządzeń niż oleje mineralne z uwagi na ich doskonałą odporność na starzenie się i utlenianie;
dzięki temu możliwe jest wydłużenie okresów pomiędzy przeglądami konserwacyjnymi, a w niektórych
przypadkach nawet jednokrotne smarowanie wystarczające na cały okres eksploatacji urządzenia.
Wysoka odporność oleju na obciążenia niszczące zapewnia dobrą ochronę węzłów tarcia przed
zacieraniem, nawet w warunkach obciążeń granicznych.
Zastosowanie oleju:
- łożyska ślizgowe i toczne
- sprzężona koła zębate
- przekładnie zębate, stożkowe i czołowe
- przekładnie obiegowe oraz ślimakowe
Oleje Klubersynth GHE 6 to oleje przekładniowe pracujące w obiegu zamkniętym produkowane
na bazie poliglikoli, o wyjątkowej odporności na starzenie i utlenianie oraz charakteryzujące się
wysoką odpornością na obciążenia niszczące. Jako produkty na bazie oleju poliglikolowego, oleje
Klubersynth GHE 6 cechują się doskonałą charakterystyką lepkościowo-temperaturową i
wysokotemperaturową.
Oleje Klubersynth GHE 6 opracowano specjalnie z przeznaczeniem do smarowania przekładni
zębatych czołowych, stożkowych, przekładni obiegowych oraz ślimakowych. Oleje GHE 6 są
stosowane również do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz wszelkich typów układów
sprzężonych kół zębatych.
Oleje Klubersynth GHE 6 są stosowane do smarowania zanurzeniowego, zanurzeniowo-obiegowego
lub wtryskowego.
Oleje Klubersynth GHE 6 są olejami niemieszalnymi z olejami mineralnymi i węglowodorami syntetycznymi.
Przed zmianą oleju należy oczyścić poszczególne punkty smarowania oraz przepłukać instalacje
smarowania olejem Klubersynth GHE 6.
Oleje Klubersynth GHE 6 pozostają obojętne w stosunku do wszystkich metali nieżelaznych.
W przypadku, gdy powierzchnie styku elementów konstrukcji wykonanych z aluminium lub jego
stopów narażone są na obciążenia dynamiczne może dochodzić do ich szybszego zużycia.
W razie potrzeby należy wykonać próby wstępne.
Zalety zastosowania:
Syntetyczne oleje przekładniowe Klubersynth GHE 6 zapewniają znacznie dłuższą żywotność
urządzeń niż oleje mineralne z uwagi na ich doskonałą odporność na starzenie się i utlenianie;
dzięki temu możliwe jest wydłużenie okresów pomiędzy przeglądami konserwacyjnymi, a w niektórych
przypadkach nawet jednokrotne smarowanie wystarczające na cały okres eksploatacji urządzenia.
Wysoka odporność oleju na obciążenia niszczące zapewnia dobrą ochronę węzłów tarcia przed
zacieraniem, nawet w warunkach obciążeń granicznych.
Zastosowanie oleju:
- łożyska ślizgowe i toczne
- sprzężona koła zębate
- przekładnie zębate, stożkowe i czołowe
- przekładnie obiegowe oraz ślimakowe
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.