...jest pusty
Klubersynth GH 6 to wysokiej klasy syntetyczne, wysokotemperaturowe oleje przekładniowe produkowane na bazie poliglikolu, spełniające rosnące wymagania nowoczesnych przekładni i przystosowane do coraz wyższych mocy.
Olej Klubersynth GH 6-320 produkowany jest w technologii KluberComp Lube, przewidującej stosowanie najwyższej klasy surowców i nowoczesnych, zaawansowanych technicznie dodatków.
Zalety zastosowania:
– Skuteczna ochrona przed zatarciem
– Znakomita ochrona przekładni oraz łożysk tocznych przed zużyciem
– Dobra odporność oleju na ścinanie zapewniająca trwałość i niezawodność utworzonej powłoki smarnej
– Wysoka odporność na micropitting (zmęczeniowe uszkodzenie powłoki występujące w łożyskach tocznych i przekładniach)
– Zoptymalizowany do smarowania przekładni ślimakowych
– Znakomita odporność na starzenie się
– Szeroki zakres temperatury pracy dzięki dobremu utrzymywaniu współczynnika lepkości.
Zastosowanie:
Klubersynth GH 6-320 opracowano specjalnie do smarowania przekładni ślimakowych, w których występują skojarzenia stal/brąz lub stal/żeliwo szare. Można je również stosować do smarowania przekładni zębatych czołowych i stożkowych, łożysk tocznych i ślizgowych oraz sprzęgieł zębatych wszelkiego typu, zwłaszcza narażonych na działanie wysokiej temperatury.
Wskazówki dotyczące zastosowania:
Klubersynth GH 6-320 można aplikować poprzez zanurzenie, cyrkulację immersyjną, bądź wtryskiwanie. Możliwe jest też zastosowanie smarownic kroplowych, pędzli, olejarek, lub automatycznych systemów smarujących. W przypadku wykorzystania tych ostatnich należy zwrócić uwagę na instrukcje producenta dotyczące maksymalnej dopuszczalnej lepkości. Gatunki o niskiej lepkości wykorzystuje się także w smarowaniu mgłą olejową.
Właściwości techniczne:
- łożyska ślizgowe
- koła zębate, stożkowe i walcowe
- protezy sprzężenia, szczególnie pod wpływem wysokiej temperatury
- łańcuchy
Olej Klubersynth GH 6-320 produkowany jest w technologii KluberComp Lube, przewidującej stosowanie najwyższej klasy surowców i nowoczesnych, zaawansowanych technicznie dodatków.
Zalety zastosowania:
– Skuteczna ochrona przed zatarciem
– Znakomita ochrona przekładni oraz łożysk tocznych przed zużyciem
– Dobra odporność oleju na ścinanie zapewniająca trwałość i niezawodność utworzonej powłoki smarnej
– Wysoka odporność na micropitting (zmęczeniowe uszkodzenie powłoki występujące w łożyskach tocznych i przekładniach)
– Zoptymalizowany do smarowania przekładni ślimakowych
– Znakomita odporność na starzenie się
– Szeroki zakres temperatury pracy dzięki dobremu utrzymywaniu współczynnika lepkości.
Zastosowanie:
Klubersynth GH 6-320 opracowano specjalnie do smarowania przekładni ślimakowych, w których występują skojarzenia stal/brąz lub stal/żeliwo szare. Można je również stosować do smarowania przekładni zębatych czołowych i stożkowych, łożysk tocznych i ślizgowych oraz sprzęgieł zębatych wszelkiego typu, zwłaszcza narażonych na działanie wysokiej temperatury.
Wskazówki dotyczące zastosowania:
Klubersynth GH 6-320 można aplikować poprzez zanurzenie, cyrkulację immersyjną, bądź wtryskiwanie. Możliwe jest też zastosowanie smarownic kroplowych, pędzli, olejarek, lub automatycznych systemów smarujących. W przypadku wykorzystania tych ostatnich należy zwrócić uwagę na instrukcje producenta dotyczące maksymalnej dopuszczalnej lepkości. Gatunki o niskiej lepkości wykorzystuje się także w smarowaniu mgłą olejową.
Właściwości techniczne:
- zakres temperatur roboczych 30°C do +160°C
- gęstość w temperaturze 20°C: ok.1,05 g/cm³
- odporny na mikropitting
- doskonała odporność na starzenie i utlenianie
- dobra zachowanie lepkości
- stabilność termiczna
- łożyska ślizgowe
- koła zębate, stożkowe i walcowe
- protezy sprzężenia, szczególnie pod wpływem wysokiej temperatury
- łańcuchy
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.