Kluberrail ALO 32-250 - zastosowanie tego smaru zmniejsza zużycie przewodów trakcyjnych, co wynika z mniejszonego współczynnika tarcia pomiędzy przewodem, a listwą ślizgową pantografu. Ponadto, poprawie ulegną warunki styku, które zredukują iskrzenie i polepszą warunki transmisji energii elektrycznej. Należy dodać, że smar Kluberrail ALO 32-250 bardzo dobrze przylega do powierzchni i nie kapie z przewodu trakcyjnego. Dzięki temu i ze względu na dobrą odporność na wodę (nie ulega zmywaniu podczas deszczu), można spodziewać się znacznego zmniejszenia zużycia smaru i redukcji częstotliwości zabiegów konserwacyjnych. Dodatkowe zalety Kluberrail ALO 32-250 to obniżenie poziomu szumów podczas jazdy i tłumienie drgań linii trakcyjnej.
Zalety zastosowania:
– Bezproblemowe działanie w szerokim zakresie temperatury dzięki bardzo dobrej przyczepności smaru - nie kapie z linii napowietrznej.
– Wydłużone okresy smarowania konserwacyjnego dzięki dobrej odpornością na zmywanie (deszcz)
– Zmniejszone drgania sieci trakcyjnej oraz znaczne ograniczenie hałasu w czasie jazdy pociągu
– Lepszy współczynnik przewodności elektrycznej dzięki lepszemu kontaktowi pomiędzy przewodem jezdnym, a pantografem.
Zastosowanie:
Kluberrail ALO 32-250 sprawdza się w przewodach trakcyjnych w kolejnictwie oraz sieciach tramwajowych.
Wskazówki dotyczące zastosowania:
Kluberrail ALO 32-250 jest szczególnie zalecany w krajach o wysokich temperaturach powietrza.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.