...jest pusty
Kluberfood NH1 C 4-58 bazuje na syntetycznych węglowodorach. O smarowaniu minimalną ilością smaru mówi się wtedy, gdy olej podawany jest w taki sposób, że na taśmie przenośnika transportowego nie tworzą się krople oleju.
Zalety zastosowania:
– Kluberfood NH1 C 4-58 może być podawany przez centralny układ smarowania => redukcja kosztów eksploatacji
– Zachowanie jednolitych warunków produkcyjnych, dzieki dokładnemu dozowaniu oleju, zapobiega zabrudzeniu
transportowanych produktów
– Smarowanie minimalną ilością smaru: wzrost bakterii i korozji jest wyraźnie zredukowany, zwiększa się
bezpieczeństwo pracy (suche posadzki) i redukuje ilość ścieków
Zastosowanie:
Kluberfood NH1 C 4-58 stosowany jest w urządzeniach rozlewających napoje do smarowania powierzchni zewnętrznych i prowadnic łańcuchów transportowych z tworzyw sztucznych. Kluberfood NH1 C 4-58 przyczynia się do ograniczenia zużycia dużych ilości ługów na bazie wody, które generują problemy z zachowaniem bezpieczeństwa produkcji i powodują wzrost
kosztów zużycia wody i odprowadzania ścieków.
Zalety zastosowania:
– Kluberfood NH1 C 4-58 może być podawany przez centralny układ smarowania => redukcja kosztów eksploatacji
– Zachowanie jednolitych warunków produkcyjnych, dzieki dokładnemu dozowaniu oleju, zapobiega zabrudzeniu
transportowanych produktów
– Smarowanie minimalną ilością smaru: wzrost bakterii i korozji jest wyraźnie zredukowany, zwiększa się
bezpieczeństwo pracy (suche posadzki) i redukuje ilość ścieków
Zastosowanie:
Kluberfood NH1 C 4-58 stosowany jest w urządzeniach rozlewających napoje do smarowania powierzchni zewnętrznych i prowadnic łańcuchów transportowych z tworzyw sztucznych. Kluberfood NH1 C 4-58 przyczynia się do ograniczenia zużycia dużych ilości ługów na bazie wody, które generują problemy z zachowaniem bezpieczeństwa produkcji i powodują wzrost
kosztów zużycia wody i odprowadzania ścieków.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.