...jest pusty
Strona głównaKluber LubricationOleje Kluber LubricationKLUBER SUMMIT PS 200 - 19 L częściowo syntetyczny olej do sprężarek pneumatycznych
KLUBER SUMMIT PS 200 częściowo syntetyczny olej do sprężarek pneumatycznych o długich okresach między wymianami oleju (do 5.000 godzin pracy)
KLUBER SUMMIT PS 200 może być zastosowany do smarowania sprężarek, które wcześniej smarowane były olejem mineralnym. Olej owe zachowuje się obojętnie w stosunku do typowych elastomerów, stosowanych w sprężarkach pneumatycznych - nie występują bowiem nieszczelności.
Parametry produktu:
Kanister PE 19 L
KLUBER SUMMIT PS 200 może być zastosowany do smarowania sprężarek, które wcześniej smarowane były olejem mineralnym. Olej owe zachowuje się obojętnie w stosunku do typowych elastomerów, stosowanych w sprężarkach pneumatycznych - nie występują bowiem nieszczelności.
Parametry produktu:
- Numer artykułu: 050054
- Gęstość, DIN 51757, 20 °C: ok. 0,87 g/cm³
- Kolor: bezbarwny
- Wygląd: klarowny
- Lepkość kinematyczna, DIN 51562 pkt 01/ASTM D-445/ASTM D 7042, wiskozymetr Ubbelohde'a, 40 °C: ok. 68 mm²/s
- Lepkość kinematyczna, DIN 51562 pkt 01/ASTM D-445/ASTM D 7042, 100 °C: ok. 8,4 mm²/s
- Temperatura krzepnięcia, DIN ISO 3016: <= -27 °C
- Temperatura zapłonu, DIN EN ISO 2592, metoda Clevelanda, aparat z kubkiem otwartym: >= 230 °C
- Niskie koszty utrzymania i eksploatacji sprężarek śrubowych dzięki okresom wymiany oleju do 5.000 godzin pracy
- Łatwa zmiana oleju mineralnego na syntetyczny dzięki jego neutralności w stosunku do uszczelnień
- Dobre uwalnianie brudu i utrzymywanie oleju w czystości, dzięki zawartości w składzie chemicznym komponentów estrowych, co minimalizuje koszty czyszczenia układu smarnego
- Niewielkie osadzanie się osadów oksydacyjnych w przewodach olejowych, co ogranicza koszty produkcji przy długiej żywotności filtrów olejowych i długich okresach wymiany oleju
Kanister PE 19 L
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.