...jest pusty
Strona głównaKluber LubricationKLUBER FLUOROPAN 340 NP A-B - 17,1 L
KLUBER FLUOROPAN 340 NP A-B - 17,1 L termoutwardzalny, dwuskładnikowy lakier ślizgowy do smarowania części o długim okresie żywotności
KLUBER FLUOROPAN 340 NP A-B - FLUOROPAN 340 NP A/B jest czarnym, termoutwardzalnym lakierem ślizgowym, zawierającym dwa składniki. Składa się on głównie z organicznego łańcucha, w którym politetrafluoroetylen (PTFE) występuje jako stały środek smarny. FLUOROPAN 340 NP A/B redukuje tarcie i zużycie par ciernych metal/metal lub metal/tworzywo sztuczne.
Zalety zastosowania:
– Bez zabrudzeń i bez wycieków smaru
– Bez "efektu klejenia" na powierzchni smarowanych części podczas automatycznego montażu
– Silne przyleganie smaru do powierzchni ciernych
– Duża niezawodność i długa żywotność części
– Długookresowe smarowanie dzięki bardzo dobrej odporności na ścieranie
– Bardzo dobrze sprawdza się w warunkach średnich obciążeń i zagrożenia korozją
– Bardzo dobra odporność na zużycie w warunkach określonego procesu trybologicznego
– Do pracy na sucho lub w kontakcie ze smarami i olejami
– Czysta i sucha powierzchnia po naniesieniu smaru
Parametry produktu:
– Numer artykułu: 099201
– Gęstość w temperaturze 20 °C: ok. 1,05 g/cm³
– Dolna temperatura pracy: -40 °C
– Górna temperatura pracy: 230 °C
– Próba zginania na trzpieniu, DIN EN ISO 1519, materiał blacha stalowa biała, grubość warstwy
10-80 μm, temperatura -40 °C, średnica trzpienia 2 mm: wynik pozytywny
– Wydajność przy grubości warstwy trybologicznej 15 µm (mieszanina standardowa): ok. 13,5 m²/l
– Minimalny okres przechowywania od daty produkcji, w suchym pomieszczeniu, w temperaturach dodatnich i w zamkniętych, oryginalnych opakowaniach: 12 m-c
Opakowania:
Wiadro 17,1 L
KLUBER FLUOROPAN 340 NP A-B - FLUOROPAN 340 NP A/B jest czarnym, termoutwardzalnym lakierem ślizgowym, zawierającym dwa składniki. Składa się on głównie z organicznego łańcucha, w którym politetrafluoroetylen (PTFE) występuje jako stały środek smarny. FLUOROPAN 340 NP A/B redukuje tarcie i zużycie par ciernych metal/metal lub metal/tworzywo sztuczne.
Zalety zastosowania:
– Bez zabrudzeń i bez wycieków smaru
– Bez "efektu klejenia" na powierzchni smarowanych części podczas automatycznego montażu
– Silne przyleganie smaru do powierzchni ciernych
– Duża niezawodność i długa żywotność części
– Długookresowe smarowanie dzięki bardzo dobrej odporności na ścieranie
– Bardzo dobrze sprawdza się w warunkach średnich obciążeń i zagrożenia korozją
– Bardzo dobra odporność na zużycie w warunkach określonego procesu trybologicznego
– Do pracy na sucho lub w kontakcie ze smarami i olejami
– Czysta i sucha powierzchnia po naniesieniu smaru
Parametry produktu:
– Numer artykułu: 099201
– Gęstość w temperaturze 20 °C: ok. 1,05 g/cm³
– Dolna temperatura pracy: -40 °C
– Górna temperatura pracy: 230 °C
– Próba zginania na trzpieniu, DIN EN ISO 1519, materiał blacha stalowa biała, grubość warstwy
10-80 μm, temperatura -40 °C, średnica trzpienia 2 mm: wynik pozytywny
– Wydajność przy grubości warstwy trybologicznej 15 µm (mieszanina standardowa): ok. 13,5 m²/l
– Minimalny okres przechowywania od daty produkcji, w suchym pomieszczeniu, w temperaturach dodatnich i w zamkniętych, oryginalnych opakowaniach: 12 m-c
Opakowania:
Wiadro 17,1 L
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.